Ny täytyy myänttä, et mää mokasin, mut tätä kaut ny hurjast Ystävämpäivätoivottelui kaikil, nii ihanil plokiystävil, ku sukulaisil ja "reality"ystävillekki!

891651poy99f1x2d.gif

Mä aattelin kerranki ol ajois liikentees, et saan rauhas kirjotel kortteihi osottei ja laittaa ne ajois postitettavikski. No, olen ostanu ystävämpäiväkorttei jo tammikuun alus, ku löysin kivoi. Ostin ison pinon - ja laiton ne koton sit hyvääm piiloho. Nii hyvä piilo se ol, etten ol viäläkää korttei löytäny mistää. Voi kikkara, et täytyy ihmisen ol huanomuistine!

Mä muistan takuuvarmast, et mul on pino korttei käres, ku mä seisosi keittiös ja miättisi, et mihi mää laitan ne, ettei ne puttoo mihinkää (koirie ruakakippoihi esimerkiks), ettei ne rypisty ja et mää viäl löytäsisin ne kummiski. Simmää muistan, et mä vein ne jonnekki muual ku keittiön kamppeitte joukkoho. Mut mihi? Tää ei voi ol tot! Suakkaa anteeks kaik, jokka orottiva postilaatikon koliseva meijä kortist, se ny sit vaa ei tul täl kertta. Miäles ootte kuitenski!

Ja viättäkäähä oikke ilone Ystävämpäivä!