Tällane löyty Suurperheen vilinää blogista ja piti sit ottaa itellekki. =o) Saa jatkaa omas blogis, kuka haluaa!
 
Vastaa omalla alkukirjaimella alkavalla sanalla!

M

Olen: Minz

Haluan: Mukavuut, mielihyvää, maukkaut

Minulla on: Minttupastilli suus (lunssaa)

Toivon: Miellekäst elämää

Vihaan: Mustasukkaisuut sekä muut toise alentamist ja aliarvioimist

Pelkään: Maailman tilanteen pualest (kriisit, luanto ym.)

Kuulen: Muminaa (alakerran teeveest)

Pohdin: Mietteit monellaisii

Rakastan: Mielettömäst mun perhet lemmikkeines kaikkines

Minuun koskee: Mies fyysisest (oma ja aika ussenki) =o)

Minä aina: Mutisen (yksiksen, ku keskityn johonki asiaa)

Minä en ole: Mutruhuuli

Laulan: Mielellän (korkeelt ja kovaa - lauluäänest ja -tairost riippumat)

Itken: Millo itketyttää

En ole aina: Mukava (ainaskaa perheen teinie miälest)