Kummallist, mut nyt ei ol lainkka nii pettyny olo, ku viime viikon punnitukses, vaiks paino ei olekka alaspäi ny menny. +-0 -tulos o siis psykolokisest parempi ku painon nousu, vaiks se oikeest olis täs alaspäi pitänyt lähtee menemähä. Olo o hyvä, maha ei tunnu oleva tiäl ny missää, enerkiaaki tuntuu oleva iha hyväst ja jaksan tosiaa hölökänkölökätäkki näitte koiritte kans lenkeil varmaa kaikkeist enite, mitä koko niitte olemasoloaikan. Jottai o siis positiivistki tapahtunu. Miks kummas se paino ei sit lähr alas?

Mistä tää alko, mitä o yritetty?

Mä ensteks junnasi kilon tarkkuurel samas painos vähä alle 10 kilon kintail, mut nii ettei raja menny millonka rikki, maaliskuust saak.

Simmä pääti, et jottain tarttee tehr ja muuti mun arkiliikunna iha olemattomaks (kylhä mä täs ny senttä käpöttele askeleit menemähän ja rappusiiki ylös-alas päivä mittaa melkosest, koirie lenkkienki lisäks), ja silles sain sit päiväkalorimäärää piänemmäks. Mä nourati tätä silles, et söin siin 1500 kalorii päiväs, mut en iha tarkkaha jaksanu laatuu pistää kohrilles, vajet tul silti ku päivittäine sallittu kalorimäärä o yli 2000 kalorii. Paino junnas silti. (No, nous "vaa kilol")

Tämä jälkke mä tei yhe kaveri kans kisa ja ruvetti iha tarkkaha kattoma, et laatuki o kohrallas. Eka viikko sit vei sen aikasemmal viikol tulleen kilon pois, joten mähä pääti, et tätä kuurii jatketaa. Laatu piretää kunnos kynsi ja hamppai.

No, sit tul juhannus ja kaks päivää men laatu nurinkuritte, mut vajet ei siltikää tullu syätyy ees nollil. Eiks tullukki sit kaksi kiloo lisää painoo!? Tosi epäreiluu! Täst aiheutu jo yks postaus tännekki, ku olin nii turhautunu.

Ny o taas sit yks tarkka viikko takan, kun orotusarvo olis ollu, et eres jottai siit kahre päivä "mokast" viime viikol olis lähteny, ku olo o iha kevyt. Eiku iha samas ollaa, sekä paino, et vyätärölukemat. Ei täst tunnu tuleva yhtää mittää!

Mitä kummaa sitä sit viäl keksis jottai uut krumeluurii tähä kohtaa? Pahus, ku ihmine ei voi lakat syämäst kokonaa. Olis paljo helpompi juttu tääki - kaike maailma laatui pitää seurat ja mil ilveel seki sit onnistuu muka automaattisest sitte, ku ei ol ohjelmaa enää apun, kummastelem mä vaa?