Se ol sit poikkeuspäivä eile. Vaputti kovast ja herkuteltti munkeil, sipseil, simal ja kylhä mä yhe siireri ja lasillise kuivaa Elyseet kans join. Näit mä en kirjannu minnekkä, ku pääti, et ilttaha ast mä elä "kunnollisest" ja sit mä vaihra "vapaal", enkä kalorioit miäti yhtä. Enkä sit miättinykkä!

Vaje: Vaje jäi aiva liia kauas tavotteestki, 375 kcal, ja nollatilanteesee olis siis ollu matkaa viäl 988 kcal. Iltakuutee ast mä nourati ohjelmat ja sen jälkke voi vaiks ol, et vaje ei menny plussal lainkka - toivoo ain soppii ainaki!

544112.jpg

Vihannekset: Tul syätty yli 600g vihanneksi ja herelmi tänäpä ennen iltta. Yks omena iltapäiväl olis riittäny jo, mut söinki sit kaks, et sain kuirutki vihreeks.

 

544101.jpg

Kuirut: Kuitupitost on syäty oikees suhtees muuhu ruakka ja niit o ollu tarppeeks. Ja niinku jo kirjoti, söin yhe "ylimääräse" omenanki tän takii, et sain kuitumerkkii vihreeks. Piänest se välil voi ol kii.

544116.jpg

Protskut: Rasvoje ja proteiinie määrä o iha oikke ja niire suhre muihinki ruaka-aineisii sopiva - tonnikala öljys  näköjäst tekee tän tempu aika helpost (veres oleva kala ei niinkä toimi).

544108.jpg

Herkut: Kaik hyvi. En herkutellu mittä, en eres valkosel leiväl!

 

544104.jpg

Neste: Nestetki tul juattu yli kaks litra. Teet, vet ja maitoo. Illal sit viäl vähä päälki, mut niit mä en "laskenu".

 

Ei sitä ähkytettyy ainaskaa iltasel tullu, vaiks kaik kaapi pursusiva herkui. Näkke sit myähemmi, et mitä vaikutta painokehityksel. Tos oliki jumitus pääl pitkä aik, viime viikol pual kiloo tippunu. Nymmä olisi erittäi tyytyväine, jos paino pysys samas eres sit sunnuntaipunnitukses. Toivooha ain soppi!